Kejsarsnittet

Här är bilden på mitt ärr, ni ser den lilla mörka fläcken på typ 1cm, den är brutal, den gör så ont ibland så det inte är sant, som ja skrev i förra inlägget, känns som om man har träningsvärk i halva magen tack vare det. Jag kan absolut inte träna magen eftersom det då känns som att ja ska börja grina av smärtan från den där sketna fisärret. Och jag har varit så sjukt lat att kolla upp det riktigt, har liksom aldrig riktigt blivit av förutom en gång då läkaren sa att ja skulle kontakta mvc ist angående det (va på frejas den gången, ungdomsmottagning). Kan inte ha jeans eftersom dom trycker mitt på mitt ärr, leggings är det som är bäst. Ja vsg då!




Kommentarer
Postat av: Linda

Har samma skit på samma sida dock är jag inte brun där jag har som en kula som inte syns, har varit till läkaren och fått konstaterat att det troligen är ärr vävnad då jag fick göra rönken för att kolla så det inte va ett brock, men de kan även va livmoders slämhinna som har blevit insyd så att säga, så jag ska opereras för de nästa år :) så sök hjälp så kanske du oxå slipp ha ont vet vilket helvete de är!

2010-12-16 @ 19:46:41
URL: http://li0s.blogspot.com/
Postat av: Linda

Nä de har jag inte mest när jag har mens annars håller den sig rätt lugn :)

2010-12-17 @ 15:14:51
URL: http://li0s.blogspot.com/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

fick du sådär på en gång eller har de kommit senare?

jag fick som en finne (trodde jag) som sen blev som en såndär mörk fläck men jag har inte ont av den så kanske ändå inte är samma..?

2010-12-19 @ 21:26:24
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback