brrrr

Fy, ja fryser ihjäl i denna lägenhet, drar från alla fönster tro jag. Bad Jesper ringa Bostaden idag och säga till om att dom får komma o täta fönstrerna för detta funkar fan inte, kanske på sommarn.... Iskall om fötter o händer, mindre kul!! Blir att man dricket otroliga mängder kaffe för att hålla sig någorlunda varm, o ibland då man dammsugar så kör man lite extra länge för att det ska bli varmare i lägenheten för stunden iaf. Tyvärr har ja ingen termometer så kan inte kolla hur varmt eller ska man säga kallt det är här hemma. Suck!

Börjar få rejäla humörsvägningar nu då jag har varit arbetslös i snart 4 månader, sliter snart håret av mig!! Att vara en hemmafru passar verkligen INTE mig det minsta, man kan juh fundera på hur dom förr i tiden kunde ha det att frun va hemma hela dagarna, tryckte ut ungar en efter en, laga mat, städa, diska, baka, ja allt i princip inom hemmet. Fy fan!! varför trodde karlarna inte att vi också ville ha ett jobb, mansgrisar :P

Sen fick jag många tips om "osis dust it" , så nu ska man väll köpa sig det och testa, för är så less på mitt platta & tunga hår.
Måste bara ta mig ner till stan för att fixa det, får se om ja fixar det imorgon eller nått =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback