Telefonsamtal

Att få ett samtal från karln man älskar mest i hela världen
känns så underbart, det bara pirrar i magen och man blir helt
till sig och bara fnittrar, som ja älskar då han ringer, min älskade älskling!

Har varit duktig och städat ur badrums skåpet och mini byrån på sidan om
handfatet, alla dessa smycken man har, helt jävla sjukt hur mkt man
bara köper och köper och köper, och inte används allt, så mkt slängde jag
och mkt sparades också kan jag lova ;) Känner mig himmla nöjd efter
att fixat och trixat med badrummet så nu är allt klart där med, bara och
packa ner allt som är kvar då det såväl är dags, skööööönt :D
Förstår ni att det inte är ens är 3 veckor kvar tills jag & Nemo flyttar
upp till Jesper & min bästa vän, allt är så nära, och äääntligen har
sommaren gått fort, brukar aldrig vilja att sommaren går fort men nu
så har den gjort det och wiiie vad jag är lycklig :D

Slutar på Hemköp nästa fredag, känns overkligt att när det såväl är dags
att sätta sig i kassan för sista gången där, att för sista gången räkna in
& ut ur kassan, att för sista gången vara nere i deras omklädninsrum &
att för sista gången luncha uppe i lunchrummet där med alla härliga
arbetskollegor jag har... En tår kommer nog falla från min kind den sista
kvällen, jag kommer sakna er allihopa!

Nu börjar snart ett nytt liv för mig, och för Nemo,
kusligt, nervöst men även helt jävla underbart, jag ser framimot
exakt allt uppe i Umeå... Men det ja allra mest ser framimot är att få
vara med min älskade Jesper varje dag igen, att få pussa honom, att
få lukta på honom, och bara få rå om honom.

Nu ska jag och mitt stora leénde dra fram snabeldraken & moppsen sen ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback