Mer saker ja avskyr

När folk säger åt mig att göra saker dom kan göra själva. Jävla
latarslen är vad dom är.

Fotsvett delux, USCH!

När Nemo gråter, ja hatar att se min son gråta, och absolut då man inte
vet vad det handlar om, han är mitt allt och lite där till och då man inte
kan trösta honom så håller jag på att gå under. Min älskade lilla pojk <3

Ångest, ja det har väll alla varit med om och inte tror ja många har njutit
av det, ångesten är bland det värsta som finns, man vet inte vad man ska
göra, man vet inte vart man ska ta vägen. Utan man står där som ett
retarded och funderar på hur fan man ska fixa allt, och det känns som
att så fort det kmr ett liiiitet bekymmer till håller man på att sjunka genom
marken. Ångest=bajs.

När folk missförstår mig och tkr jag har attitydsproblem, jag har det då inte,
men du kanske har det?

Kommentarer
Postat av: zabine

You go baaaaabe!!!

2010-08-13 @ 10:27:19
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback