Hej och hå

på en chockladbanan.
Veckan kmr bli bra, eller ja, herrn åker tillbaka till umeå imorgon.
Och det suger ALLTID!
Min lediga vecka har nu gått, hade gärna spolat tillbaka den
och gjort om allt igen, för det har varit en bra vecka med den bästa
herren i världen, min Jesper <3
Bara så att alla vet så är min jobb vecka tis 15-19.15, ons 16-23.15,
tors 19.15-23.15, fre 07.45-14.30 & lör 11-15. Bra jobb vecka.
Om 1 månad, så lämnar ja denna stad, både gott & ont, det goda är att jag lämnar alla
nollor som bor här (som dom flesta är, och även ni blir av med mig) och det onda
är att min mamma, min styvpappa m.fam. är juh kvar, och dom kommer
jag sakna som nått jävla cp. Tur att ja minst måste ner 1-2 gånger i månaden för
att tippa av Nemo hos Andreas. Så kan ja krama om mamma, och min styvpappa
m.fam. extra hårt, och vem vet, kanske även gråta en skvätt.
Nu ska ja se på tv. sen sova.

btw, det finns fina vänner ja lämnar här också förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback