Grymt sliten

Jag känner mig så sjukt sliten, kan vara för att man har jobbar till 23.15 i
2 dagar i rad och på mornarna ska man upp vid 7-8 tiden, och tro inte man
somnar i rättans tider då man slutat 23.15, utan man somnar runt 1-2
på natten, nångång kanske runt 3... Men har man en liten grabb som vill
upp & ha frukost är det bara att masa sig upp också.
Ska ta och packa ner lite grejjor idag & imorgon också, så man har fått
lite gjort här hemma iaf, alltid skönt. Har en lång hylla ovanför tv:en ja hade
tänk plocka undan sakerna på, och en annan hylla på ena kortsidan av väggen
jag tänkte plocka undan sakerna på också. Åså tänkte ja fixa lite inne på
toan och packa ner sånt som inte används som potta  t.ex.

Funderar även vad jag ska hitta på idag, ganska okej väder men det blåser
en hel del. Ska nog gå över till grannen så Nemo får leka en sista gång
med hans son Albin, för sen är lille Albin borta i 2 veckor och är alltså inte
tillbaka innan Nemo sticker upp till Umeå... & dom är bästa vänner...
precis som Lukas & Nemo, men Lukas bor juh redan uppe i Umeå så det
är juh bra. Tråkigt att Nemo & Albin ska skiljas åt bara :/ Dom går juh
på samma dagis och allt, undra hur länge dom kmr att komma ihåg varandra.

Nä nu ska ja nog sätta mig med Nemo och rita lite i hans målarbok, sen
blir det en dusch & sen över til grannen :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

I knooooow, så sorligt men såååå vackert.. älskar lyckan i deras ansikten!

2010-08-18 @ 23:56:17
URL: http://cityhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback