små små små förändringar ;)

Ja nu har man gjort små förändringar på sig sj ;) Har tagit ut ena piercingen i läppen (den på sidan) och har en döljande stav i septum så den syns inte alls ;) Varför ja har en döljande i septum är för att ja inte alls vill ta ut den helt, det är min favorit piercing men även den som syns mest om man ska söka sig efter jobb och den uppskattas väll kanske inte överdrivet mkt på arbetsmarknaden ;) Duktiga jag!! Det är en piercing som ja kommer utnyttja dom gånger man går ut eller så :) Tkr det är ett stort steg då ja för nån månad sen vägrade ta ut någon, har även tanken på att ta ur den i ögonbrynet bara för att göra det, men ja vet inte, det märks väll då jag vågar ta det steget ;) Hålet lär iaf inte växa igen på ett bra tag så man kan juh stoppa in staven igen om så behövs :) Tkr att ja varit lite duktig iaf :) Har juh mina 3 döljande också som sitter i naveln, tungan & bröstvårtan och det är juh inget som stör dom på arbetsmarknaden som tur är ;) Älskar den i bröstvårtan, ser liksom lite sexigt ut när det såväl är dags att mysa i sänghalmen ;) HAHA!! Och ja, jag är inte som alla andra, promise ;)

Hade det inte varit för min ålder nu & arbetsmarknaden hade jag nog haft många fler och sett ut som en nålkudde, skönt att man kan stoppa sina hämningar ibland ;) Har juh trotts allt haft 3 i underläppen där ja nu bara har 1 kvar, sen har ja haft en i överläppen med som har varit borta i många många år ;)

Mitt stora mål nu är att spara ut håret ner till svanskotan, känns som en evighet dit :S Håret är strax över halva ryggen nu, ungefär 1-1½dm kvar... så 1-2 år kvar antagligast innan man blir nöjd ;) När man fått sitt mål lär man väll kanske klippa av det en bit, bara ja får komma dit ja alltid önskat ;) Tkr långt hår på tjejer är så jävla sexigt, kort hår faller mig inte alls i smaken, aldrig gjort heller... När ja va yngre hade ja håret till axlarna och jag har ångest varje gång ja ser en sådan bild på mig, usch vad hemskt!!

Nä nu ska ja pussa upp karln min ur sängen, de latoxen fick sovmorgon fast han inte borde fått någon ;)


Bild när ja har 3 i underläppen

Kommentarer
Postat av: C

Men babe! ja ha ju kort hår :o heheh

Få se en bild när du tatt ur percingarna! Många pussar o kramar din babe C ps. i miss you! ds

2010-04-29 @ 21:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback