kejsarsnitt

Som dom flesta vet så förlöstes Nemo med kejsarsnitt, har efter det alltid haft problem med själva snittet, på högra sidan av det så är det som en förhårdnad som aldrig gett med sig, vissa dagar gör den så ont så endel av magen ömmar som bara den, för ungefär 1½ år sedan var jag och kollade upp det på frejas (ungdomsmottagning) då det var en läkare där, han kände och tryckte och ont gjorde det, han sa att jag skulle ringa ner på vårdcentralen så dom får titta närmare på det och kanske skära upp just där ja har förhårdnaden, men sen har jag bara inte fått fingrarna ur arslet och gjort det, så gnälla på mig själv kan jag egentligen bara göra. Vet inte om det beror på att det ligger kvar nå stygn där eller nått jävligt :P Men nu till veckan måste jag fan ringa och fixa tid på engång, för nu är jag sjukt less på detta!!

Annars då...

Träffade söta Lilly igår, tyckte hon var hur vacker som helst på korten men OJ du, i verkligheten var hon 10000000 gånger vackrare, vilken liten pärla :D Älskade lilla Lilly!! Hon fick en söt liten klänning av oss som Cissi till och med hade tittat på dagen innan och varit så sugen på att köpa, tur att hon inte gjorde det då ;) Och bra för mig att veta att hon verkligen tyckte om den :D

Nemo har hamnat i nån sorts växtperiod tro ja, han kan va på super bra humör och plötsligt bara vänder det och han skriker som fan och bråkar för ingenting, så har han inte varit förut och ja förstår inte alls vad det är. Han sover inte heller så värst bra på nätterna, dom senaste 3 nätterna har han vaknat flera gånger och grinat :( Stackarn! I förrgår så var jag på biblitoeket med honom, han hade fått lite påskgodis och en pruttkudde som present från dagiset, den pruttkudden tyckte han jag skulle blåsa upp och trycka på inne på biblitoeket, när jag sa NEJ åt det så skriker han bokstavligt talat allt han kan intte på biblioteket!! Pinsamt?? NÄHÄ!! Alla titta på mig och jag skämms som fan, fort ut därifrån gick det. Igår hemma hos cissi, fritte & lilly då jag och Nemo skulle gå hem så fick han inte ta på sig vantarna för att dom var bokstavligt talat dyngsura sen han varit på dagis och då var det högre toner från honom som gällde också, skrek som om kniven satt i honom och det gick inte alls att få tyst på honom, skämmdes som attans men Cissi sa att det inte var någon fara MEN ÄNDÅ?! Varför har han börjat hålla på såhär, jag förstår inte :/ Förhoppningsvis slutar han upp med dessa dumheter snart eller så låser vi in oss hemma och jag vägrar gå ut :P Har förståts hänt mera saker men tog upp dom 2 värsta nu :P Antingen har ja fått en över trottsig 3-åring eller så har han växtvärk.

Ska gratta underbara Cilla som fyller 25-år idag :D Hipp hipp hurra på dig du underbara :D Älskar dig gumman!!

Imorgon firar jag och Jesper 3 år tillsammans, tiden går fort men ändå sakta på nått sätt :D Älskade Jesper <3 Vet bara inte vad jag ska köpa åt honom :( Så jävla boring, suck!! Syrran får hjälpa mig med nått, så är det bara!!

Nu kmr det lite kort på Lilly & hennes söta klänning hon fick :D


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Hahaha välkommen till den riktiga trots perioden Mikka ;) Sådär är Emil med ;)

det där då han grinar på nätterna är nog garanterat växtvärk, ge lite alvedon så brukar det ge med sig :)

2010-04-01 @ 12:06:12
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback