Fin dag!!

Vädret är kanon, sol och knappt ett enda moln på himmlen, men denna luft, den är så himmla kall, så fort det blåser till så hurrvar man som en dåre av kylan :S Kan det få bli riktig värme snart? Nemo har iaf varit ute och cyklat en sväng idag, så nöjd han är då han cyklar :D Och han är så duktig, närmare sommaren tänkte jag ta bort stödhjulen så han får lära sig cykla utan dom :) Kmr nog gå bra det med :) Barn lär sig snabbt så!!

Idag blir det tacos till middag, inte alls helt fel, älskar verkligen tacos :D Sen jobb ikväll för mig ;) 19.15-23.15 ;) Har några underbart roliga dagar framför mig  på jobbet, lr inte :P

Tors - 17.00-23.15
Fre - 19.15-23.15
Lör - 10.30-18.00
Sön - 10.30-18.00
Mån - 19.15-23.15
Tis - 19.15-23.15

Dessa jävla kvällar alltså ;) Tur dom ger bra med pengar iaf fast det bara är 4 timmar jobb ;) Sista 2 timmarna tro jag vi har 70% OB så inte helt fel :)

Tror närmare bestämmt att ja ska ut och ta mig en cigg nu faktiskt ;) Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback