Ehh förtroende?

Vad är ett förtroende till någon, ja har liksom inte riktigt fått det till någon, tkr precis alla vänder kappan efter vinden och jag är så jävla less!! Man kan inte sitta och lova en massa saker sen bara göra tvärtimot, vad är det för fel på dagens människor?!! Jag sitter mer än gärna och lyssnar på någon om den personen mår dåligt vem det än är, jag är den personen som är en tänkare (tyvärr jävligt jobbigt vissa gånger) och vill lösa alla situationer fast jag inte kan. FRUSTRERANDE!! Vet inte hur ofta man får höra att ja borde sluta tänka på allt och inte försöka lösa andras problem, men vadå, tror folk att det bara är att trolla med knäna så slutar jag upp med det? Ja föddes till den jag är, acceptera det!! Det är ingen speciell alls jag tänker på, utan dom flesta säger det till mig. Egentligen skulle en psykolog behövas för mig, att det finns nån jag bara kan rabbla upp allt till och som lyssnar och förstår hur ja menar. Jag är juh också den människan som tänker på en sak och det kommer ut helt fel ur min mun, och ibland kommer jag på mig sj, och det är absolut inte meningen att säga en elak kommentar när ja menade en snäll egentligen, det är då jag vill att den personen jag pratar med säger åt mig och frågar vad jag just sa, det är då jag kan komma på mig sj, men nej nej nej, hur mkt man än har bett sina med människor om den hjälpen så går dom och blir griniga ist. JAG VILL försöka ändra på mitt sätt lite, men det är inte alls så enkelt som dom flesta tror, det är juh såhär ja blivit sen barnsben, jag är öppen, ärlig och rak och står verkligen för det jag säger fast det inte riktigt blir rätt varje gång !! Känns som att ja går runt med denna jävla "Offerkoftan" som man brukar kalla den, tyck synd om mig, hjälp mig, hallå?!! Jag vill bara slänga den åt helvete ochy bränna upp den!! För jag är en väldigt glad tjej egentligen, den som alltid vill ha nått att göra, vara med sina älskade vänner, sin älskade son och sin älskade pojkvän. Men denna ångest som växer inombord i mig är det inte många som förstår. Usch vilket depp inlägg men det kändes fruktansvärt bra att få skriva av sig lite. Tack och hej för mig!

Kommentarer
Postat av: Marre

Känner igen mig. Bilda klubb?!?!?!?! ^^

2010-04-26 @ 19:13:36
URL: http://omitw.blogspot.com
Postat av: Fanny!

Underbara älskade! Du ska verkligen veta att du har mig vid din sida no matter what! ja kommer aldrig svika dig och aldrig göra så att ja tappar ditt förtroende! hoppas denna texten inte va till mig, för jag är och kommer alltid vara din vän.. livet ut gummsan! du är bäst och vackrast och underbarast! De ska du veta! Ring mig när du vill, har inga pengar på telefonen så har inte kunnat ringa något! men ja saknar våra samtal! älskar dig till dödss.. pusssssssssssss

2010-04-27 @ 12:22:48
Postat av: Emelie

Känner verkligen igen mig själv i detta. Det är inte allt för skoj å ha det så här. Man får bara kämpa vidare med sina tankar :)Det löser sig alltid som tur e

2010-04-27 @ 22:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback