3 år

Idag firar jag och Jesper 3 år tillsammans, helt underbart! Tiden går så fruktansvärt fort men ändå på nått vis sakta :D Så mkt han och jag gått igenom och klarat det. Är det lyckligaste kvinnan i världen med honom :D Att vakna bredvid honom på morgonen och få se hans fina ansikte gör en så lycklig, dagen är räddad direkt :D Skulle aldrig någonsin kunna se mig själv leva med någon annan, han är mannen i mitt liv!! :) Fick en otroligt vacker ring av honom i 3-års present :D Blev så glad!! Han vill ha ett par nya hörlurar och det ska jag beställa över inernet till honom som 3-års present :) Han kommer säkerligen bli toknöjd över dom :) Nu ska ja ner i soffan och mysa med honom. Jag Älskar Dig Jesper Lindquist!! <3


Kejsarsnittet mitt måste kollas upp på tisdag!! Igår var halva magen uppsvullen längst ner så magen var alldeles sne och den ömma så himmla mkt, OUCH!! Blir så less, men jag får väll skylla mig själv att ja inte kollat upp det tidigare heller, aja, på nått sätt ordnar det sig :)


Kommentarer
Postat av: zabine

Grattis stumpsan!!! =) fan va jobbigt med snittet! Har du kollat upp de än? Puss på dig!

2010-04-08 @ 21:24:31
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Libantina

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-08-29 @ 10:52:57
URL: http://libantina.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback