Sthlm!

Ja imorgon blir det sthlm :D Känns faktiskt kanon att få komma iväg från denna håla en stund :D Få träffa syster och cheeka en maaaaaassa affärer :D UNDERBART! Nemo är juh hos sin pappa och Jesper han stannar hemma, han har juh varit iväg till Umeå ett par gånger då jag fått stannat hemma för att jobba t.ex. så nu är det ÄNTLIGEN min tur! :D Köpte ett par klackisar idag, ett par silvriga och JAG GILLAR DOM STARKT :D Tkr dom är as fräna och passar hur bra som helst till en utekväll :D Ska lägga upp en bild ;) Blir juh användning av dom i sthlm såklart ;) Få se vad man hittar där nere, skulle behöva lite nya kläder :D Ska färga utväxten min ikväll med när Nemo somnat, så jobbigt om man gör det nu då man har en 3-åring som gärna vill vara och springa runt benen på en, ingen lust att sätta en färgklick i pannan på honom direkt, haha! :D Så äntligen ska utväxten bort iaf, sköööönt! Nehh nu ska jag gå och hänga upp lite tvätt faktiskt ;) Hare bra alla!

Älskar Nemo & Jesper

See yaa tomorrow sis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback