att lämna nån som man älskar oerhört mkt....

Att lämna sin lillasyster i en stor stad som sthlm känndes så fel, det är juh meningen att ja som stora syster ska ta hand om min lillasyster och visa henne vägen, men på nått sätt är det tvärtom, det är juh ändå Frida som tagit tag i sitt liv bäst av alla oss 3 syskon, gick ut samhäll med bra betyg och kände för att plugga vidare 3 år till efter det och bli journalist, jag är en stolt storasyster åt min lillasyster! Jga älskar dig syster <3 Tänker på dig ofta.


Annars är mitt liv på topp, mår hur bra som helst! Har fått schema på hemköp oktober ut och det känns helt underbart, hoppas ja får forsätta på det schemat efter också, trivs verkligen med mina arbetskamrater! =) Jesper går fortfarande hemma utan jobb och får juh bara hem 4000kr från a-kassan varje månad :S Men det får man väll överleva med tills han får ett jobb med då... Nemo är juh stora killen nu, växer så det knakar och pratar för fullt och mkt spring i benen, det bästa han vet är bilar, och det är så roligt då han verkligen märker ut så fort han ser en raggarbil på stan så bara ler han stort och ropar RAGGARBIL, sötprupp! Han har lärt sig cykla jätte bra, lite dålig på det hära med att bromsa kanske men det kmr det kmr, så fort det blir lite nedför backe så hoppar han av cykeln och drar den ner istället, så smart :D Mamma älskar dig Nemo :D Otroligt mkt!


Brorsan han jag tyvärr typ tappat kontakten med, han håller till o Borås nu för tiden, vet inte alls vad han gör där nere bara att han är hos nån tjej. Han och jag kmr inte så bra överrns och då är det ingen mening att prata anser jag, blir nog bättre om ett tag hoppas jag. Längesedan jag träffade honom nu, i början på Juni sist, tiden går verkligen fort nu för tiden.


Sen är det VÄLDIGT MÅNGA som undrar då jag och Jesper ska skaffa barn med, men ingen vet vad vi går igenom inom det, mkt som måste fixas med mig innan vi kan göra nått... Ska berätta hela historien nångång här i bloggen så ja slipper frågor om det hela tiden, orkar verkligen inte höra nå mer. Så snälla, DON`T ASK!


Nu ska jag faktiskt hoppa i sängen, är fruktansvärt trött, men tänkte först som ja nu gjorde skriva av mig i bloggen. Godnatt!

MITT LIV SOM JAG ÄLSKAR OTROLIGT MKT!


Dagen fråga -
Min lilla älskling Nemo tkr inte alls om att vara på dagis, han verkligen ojar sig då man ska dit och grinar som ett tok då man lämnar honom, visst efter en stund blir det bra på dagis och han leker för fullt men hur han beter sig innan är inte normalt tkr jag, han verkligen INTE tkr om sitt dagis. Vad tkr ni jag ska göra?

a.Ta dit honom ändå
b.Söka nytt dagis
c.Prata med dagispersonalen (som ja gjort 100 gånger)
d.Ha honom hemma och strunta i dagis medans Jesper är erbetslös

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mikaela, DU har också tagit tag i ditt liv på bästa sätt. Du tar dom få jobb som finns i Kramfors, är en toppenmamma åt Nemo, har tillsammans med Jesper kärlek o en underbar familj. Vad mer kan man begära?! (Kanske ett jobb åt Jesper ;-D). DU är inte sämre värd än någon annan!



Massa kramar från kusin Sandra.



2009-09-30 @ 10:24:47
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se
Postat av: Jennie

Du gör det super bra mikaela! Du kämpar på! TÄnker på er! Puss!

2009-09-30 @ 14:53:13
URL: http://jenka-mittlivsomsambo.blogspot.com/
Postat av: Kikki

Jag tycker du ska lämna han på dagis ändå.. Han är kanske lite för "mammig".. Vilket inte är fel alls men de komma bli bättre =)

2009-09-30 @ 19:56:05
URL: http://playbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är jättevanligt att barnen inte vill gå på dagis, det brukar vara skrik och grin. Men som du säger så går det över efter ett tag, men det är jättejobbigt att lämna dem när de skriker. Googla på problemet så får du upp minst 17 000 träffar.

2009-09-30 @ 19:59:53
Postat av: Elin

Du har ju lyckats jättebra :)

Du har en familj och jobb och trivs väl rätt bra med tillvaron eller hur?=) Det är ju allt som räknas.

Och skönt att ha syrran i sthlm, du kan ju åka när du vill och fly småstaden lite, det bästa av två världar :)

2009-10-03 @ 14:31:09
URL: http://plateau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback