Sköönt

Jobbar en otroligt skönt pass nu idag för en gångs skull :D 13.00-18.00 :D Var längesedan man hade nått sånt pass känns det som fast det kanske inte var det? xD Sen ledig imorgon sen jobba jag på torsdag 11.00-20.15 & på fredag 11.15-23.15 =) Längtar så tills nästa lön då det är shoping dax inför julen nästa månad :D Underbart! Vet inte riktigt vad man ska köpa åt Nemo heller, känns som att allt man köper är likadant hela tiden, bilar bilar bilar, en film här och en film där, kläder, böcker och bla bla bla, nån som har en bättre idé vad man kan köpa åt honom i julklapp, nått som är lite annorlunda, kanske inte direkt lera och sånt skit för det skulle se ut som ett helvete på honoms rum efter han lekt med det, haha! :D Kommentera gärna, skulle uppskattas! Nä nu ska jag ta mig en gó cigg sen dax att jobba lite =) Hare bra alla så länge! Älskar mina gó pojkar Nemo & Jesper ^^





Kommentarer
Postat av: Magda

Har han inget leksakkök så rekomenderar jag det. Jullan är helt galen i sitt :) Fin blogg btw :)

2009-10-06 @ 21:48:37
URL: http://magdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback