Operation blöjfri...

har startat, han har fått varit nån timme här och där utan blöja nu men tyvärr utan succé, han har kissat på sig 3 gånger men han försöker lite då och då på toan faktiskt, duktig pojke =) Tror lilla Nemo är lite för bekväm när det gäller blöjor, lite lat ;) hahaha! Hörde juh av Andreas att då han varit hemma hos Lilian och dom så hade han fått gå utan blöja och då hade han fått för sig att det bara va att klämma där han stog åså sket han ner sig rakt i kallsongerna, ja inte mkt att göra åt, kan juh ta ett tag innan han fattar riktigt gó skiten min :)

Sen var det juh kalas för mamma i lördags med eftersom hon fylle 48 år då =) Fick en massa fika och kaffe hos mamma sen bjöd jag med henne hem på middag som jag och syster planerat till henne i födelsedags present, blev fläskfilé, ris, beasås & rödlök, mums var det! :) Men tänkte köpa en present åt mamma ändå nu när jag får pengar igen, en lite överraskning kanske :) Bytte även gardiner i lördags, ett par jag fick av mamma, jätte fina :D Ska lägga upp en bild men då man har en super kass kamera och inge bra ljus då man ska ta kort så är den lite suddig :( aja, det funkar :P

haha, har världens sjukaste katt med, han kan få för sig att sitta på lite roliga sätt, kmr upp en bild jag tog igår :)

Idag så ska vi åka till min mormor och morfar och hälsa på, dom kmr och hämtar upp oss om ungefär 1 timme :) Ska dit och baka lite med mormor och ha det mys, haha kom inte alls ihåg då jag baka med henne sist, det är MÅNGA år sen det :P Sen då man är hemkommen därifrån så ska man träna med mamma :) Sen blir det mys hela kvällen :)

Jaja nu ska ja fixa iordning mig innan det är dax att åka =) Herrå! kmr lite bilder ;)

Dom som va på middag,
syster, Marcus, mamma
Mina nya jätte fina gradiner           och Bosse och såklart vi :)


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Jadu Emil gjorde i kalsongerna ett X antal gånger han med, men dom fattar rätt snabbt att det är inge vidare skönt att kräma eller pissa ner kalsongerna..xD Sen så brukar han vara så inne i sin lek så han glömmer av att gå på toa och får nästan panik då han kommer på att han är kissnödig xD

2009-10-19 @ 11:44:55
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback