helt seriöst

jag tkr såååå jäääävla synd om mig själv nu =( När vi var påväg ner till stan tidigare idag för att möta upp mamma & Nemo så gick jag snett med mina nya stövlar =( Oj oj oj vad ont det gjorde då, sen tänkte jag inte mer på det tills senare då det började göra riktigt ont och svullna upp! Sitter nu är med bandage runt fotleden och det känns skit! Kan bara halta mig fram och kan endast gå på tårna med den foten, sätter jag ner hela foten i backen så gör det så inått nordens ont! Gahh, blir så less på klantiga jag! Blääää! Men jag älskar fortfarande mina nya stövlar med hög kilklack ;) tihi! Köpte även ett par uggs idag och är super nöjd :D Ska lägga ut bilder på mina nya skor det är en sak som är säker :D

Jaaa, vad ska man annars berätta då....
Jo att Tony var en ängel i torsdags och skjussade mig till birsta för att förhoppningsvis hinna dit och köpa en elbil åt Nemo, men tyvärr dom hann ta slut så det blev en elpolismotorcykel ist, han kmr att älska den! :D Men han får den inte nu utan i julklapp ;) Ska köpa en aquadoddel eller hur det stavas till honom med :D Gillas starkt att han endast kan använda pennan på den och så fort han drar pennan utanför ritpappret så blir det inget, suveränt anser jag! Sen lär det väll bli bilar och kläder som vanligt, haha :D Köpte även skummgummi bilar som man här på väggen som han även ska få i julklapp, skönt då man redan börjat julhandlat lite ;) Åt mig själv köpte jag 2 par leggings & stövlarna då sen storhandlade jag på Willys för 763 kr :O hahaha! Hade fan panik med allt för att hinna med mig, kom dit vid 09.30 och skulle va hemma innan 14.00 för då började jag jobba men vart tyvärr ändå 10 min sen för komplikationer :S Aja, inte mkt att göra åt, ringde Petra iaf och berätta att jag kunde bli 10 min sen :)

Igår fyllde lilla Fritte hela 30 år med, jobbade till 23.15 sen så gick man raka vägen till Fritte som var sjukt kalas redan så hann bara stanna där i 30 min innan han skicka ut alla för att det blev för mkt, tråkigt kanske, men jag hann iaf träffa honom och ge honom presenten vi köpte, en bukett blommor & 3 tianlotten (3 tianlotter=30) så vi tänkte ;) haha! :D Men jag snacka till det lite med Marre & Sessan så vi gick hem till dom och fortsatte festa, kul kul! Testade för första gången en riktigt korsett, underbart, det är ordet jag kan säga, vilken fantastiskt midja man får i dom, är juh annars ganska rak i formerna tyvärr, och det ni, det går att andas i dom! :D hahahaha :D Ska lägga upp ett kort på mig med korsett ;)

Ja nu har jag iaf skrivit av mig lite granna, kändes skönt! :) Får se när det blir nästa gång ;) Herrå!



Stövlarna har har jag            Uggsen har jag
köpt på dinsko för 499kr      köpt på eurosko för 599kr


Åhhh, en midja! :D haha


Dessa killar är mina små allt, Jag Älskar Er!


Och moi på slutet förstås ;)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Har Nemo klippt sig?

2009-10-25 @ 00:55:41
Postat av: Sandra

Jag har henne länkad på min sida... Jenni.



Hoppas du blir bättre i foten snart :-)



Kram kram

2009-10-25 @ 22:33:19
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback