Gäsp =O

Ja gäsp, lite små sliten efter en promenad i kylan nyss, var juh och lämnade Nemo på dagis, man känner hur det sticker i öronen när dom börjar bli varma :D Älskling håller på att fixa lite havregrynsgröt till frukost =) Nemo älsklingen åt 3 mackor i morse, oj vad han var hungrig go fisen min :) Sen äre jobb för mig som gället, börja 12.30 ist för 13.30, Petra behövde sluta tidigare för hon skulle på nått möte =) Men 1 timme hit och dit gör inte mig mkt, lite mer slantar bara och det är jag nöjd med :D hihi! Ska köpa vinterskor åt Nemo nästa vecka med då barnbidraget kmr, känner hur kallt det är ute nu så det behöver han, sen ska han klippa sig med på tisdag =) Fin killen mammás =) Nä nu ska jag kika runt lite här =) Höres

Kommentarer
Postat av: Kitty

Väldigt fin blogg (:



Kan du svara mig på, vad tycker du igentligen om folk som knrkat? Tycker du att dom är värda att få en chans till, eller ska dom alltid ses som "knarkare" ? =)

2009-10-13 @ 09:34:33
URL: http://ettamedkitty.blogg.se/
Postat av: Lina

Läcker bloggdesign!

2009-10-13 @ 09:47:10
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback