Börjat träna <3

Glömde juh skriva det i de tidigare inlägget, nu har ja allt slagit huvudet, för jag har börjat träna! :D Tyckte det va dax att börja bränna lite fett på kroppen som suttit där ALLDELES för länge, för mååånga år! :D haha! Så jag och mamma ska köra mellan 2-3 pass i veckan. Och det ni, det kostar INGET för vi på hemköp som är lite bättre än alla andra har juh träningsmaskiner mitt imot fikarummet så det är bara att gå och träna då man känner för det :D tjoho! Roligt att mamma vill träna med mig, man blir juh liksom lite mer puschad då också ^^ Sen när Fanny babe flyttar hit så hänger juh hon på med :D Hihi! Faaaan vad nice! Nä nu ska ja gö lite ondödigt vetande här som jag snott av Fanny babe =) Har dessutom dagens fråga, ska jag färga håret ljusare (typ brunt) lr ska jag behålla det svart? Är juh så less på att ha haft samma färg nu ett bra tag, vill gärna ha nått nytt.




1.Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Men åhhh, vilken finne på hakan!
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Zero! :D
3. Vilket ord rimmar på "test"?
Flest :P
4. Favorit planet?
URanus xD haha!
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Mamma <3
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Öhm, Daughtry.
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
En grönt linne ^^
8. Sätter du etiketter på dig själv?
EHH? Näää :P
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Har inga direkt märkesskor, använer gärna ballerina
10. Ett ljust eller mörkt rum?
MÖRKT!
11. Vad gjorde du vid midnatt?
Kolla på tv och gäspa
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Ja, han behöver komma ut lite :P (Jesper)
13. Senaste resan?
Sthlm, till kära syster
14. Vilket uttryck använder du mest?
Yeah right eller saaaay whaaaat :D
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Till Nemo =)
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Min kisse Fluff
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Ciggaretter, usch :P Don´t like it but can´t stop :S
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
2 kanske, men vet inte ens vart dom är xD
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
När jag blev 21 =)
20. Din värsta fiende?
Har inte just nån direkt, Men dom som inte står för vad som säger tål jag inte!
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Nått Jesper gjort :P
22. Vad var det senaste du sa till någon?
Ja skulle juh sitta vid datorn :P (till Jesper)
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
EN MILJON :D
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Självklart min pojkvän & son, dom bästa <3
25. Senaste låten du lyssnade på?
Haha, nått Andreas skulle visa Five finger nått :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback