Skönt!

åhh vad skönt att få va ledig nu i helgen, har verkligen behövts, fast det blir tidiga mornar med Nemo så är det så skönt ändå och få umgås med sin kära familj =) Har varit en bra dag, fick lite sovmorgon för Nemo, han vakna 7 men ja och Jesper klev inte upp förens 9, låg och drog oss länge och Nemo kom och små mös med oss lite då och då =) Körde bilar bredvid sängen, sötungen! Sen vid halv ett så träffa vi Mikey, Maria & Peter, gick på frasses och tog en fika med dom sen blev det handling på dollar & konsum =) Sen bar det hemmåt =P Blev varma mackor till middag, pallade inte att laga ihop nått riktigt idag, ville bara att det skulle va lätt så då fick Jesper fixa det, haha =D Sen gick ja en sväng till mamma och snackade lite strunt  =) Efter det så kom Micke, Pia & Felice och hälsade på, dom för hem för 20 min sen typ och nu sover Nemo =) Förhoppningsvis lite sovmorgon imorgon med hoppas jag =D Jaja, nu ska ja hitta på nått mer underhållande än att skriva blogg =P Hare bra alla! Puss



Jag ser ut som ett lik på korten, inte sådär vit i verkligheten! =D


Jag Älskar Dig Jesper Lindquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback