Kattunge

Nu måste ja skriva och fråga om nån i närheten har ett kattunge som dom vill ge bort eller sälja för en liten slant? Vill så gärna ha en. Ska vara en hankatt, spelar ingen roll om den är kastrerad eller inte, spelar heller ingen roll vilken färg den har. Ska högst vara 6 månader gammal.

Om ni inte har själv kanske ni vet nån som har en som ska bort?





Ja mina dagar består nu av jobb, jobb & åter jobb medans Jesper går hemma på dagarna och lallar och väntar in sin A-kassa som kommer den 25:e =) När ja inte jobbar packar ja för fullt inför flytten den 30/3, ska fytta till hällgumsgatan, klarar inte av att bo i detta trapphus längre bland sura kärringar, finns nog inget värre ställe att bo på än detta, jag lovar! Längtar som attans! Har nyss rensat igenom min garderob, lyckades välja bort kläder som blev en hel svart sopsäck som sedan åker ner i förrådet, tycker det faktiskt var helt otroligt mkt, men då har ja VÄLDIGT MKT kvar av mina kläder, fattar inte vart man får allt ifrån, haha! Eller ja köper =D Men bra med kläder, har man lite att välja bland =D Har även packat glas, muggar och tallrikar i 3 banankartonger =) Hunnit med lite jag =) Jesper har gjort lite mer, packat ur mkt ur städskåpet, tömt jackskåpet, rensat sina & Nemo´s kläder och våra finkläder =) Duktig han, men han har juh mer tid till sånt då han inte jobbar =P ... Lite försöker jag hjälpa till =) Blir långdag imorgon på jobbet, börjar 10.00-19.15, men pengar det är de =) Och det behövs juh alltid! Får en ganska så fin lön nästa månad =D Tjohej! Längtar redan tills dess =) nä nu ska ja gå och laga lite mat till familjen min så dom blir glada och nöjda =)

Herrå!

Jag och min Nemo, inte varje dag man visar sig utan smink =D




Utmanad av Susanne

1. Vad heter du? Mikaela
2. Ett ord på fyra bokstäver: mjöl
3. Flicknamn: Maria
4. Pojknamn: Martin
5. Yrke: Målare
6. Färg: Mörkblå
7. Klädesplagg: Maxi trosa
8. Mat: Makaroner
9. Sak i badrummet: Mögel
 10. Plats/stad: Mariestad
11. En orsak att vara sen: Mongo humör
 12. Något man skriker: MONGO
13. Film: Moonraker
14. Något man dricker: Mjölk
15. Band: Milk´inc
16. Djur: Mus
17. Gatunamn: Mormors fis
 18. Bil: Mazda
19. Sång: My My My
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Mys

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Du är utmanad i min blogg. Första bokstaven i ditt namn som gäller.

2009-03-16 @ 17:44:17
URL: http://lucisen.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

Hahahaha mikka det är första bokstaven i ditt namn som gäller på alla ord.. xD

2009-03-16 @ 18:38:30
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vadå surkärringar? haha har ingen aaaaning om vad du menar...

2009-03-16 @ 19:25:45
Postat av: Alexandra

Fin han är nemo.. :)

2009-03-18 @ 16:28:39
URL: http://texasmamma.blogg.se/
Postat av: Zabine

HEEEEJ SNYGGING! Jag vet ju inte de :( Fan du skulle frågat mig för ett halvår sen DÅÅ hade jag fuuullt av KATTUNGAR!! =) Men hör jag nått så ska jag absolut tänka på dig!!! Hoppas allt e bra med dig och lillprinsesn! puss gumman

2009-03-18 @ 23:02:18
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ser att du är ute efter en katt. En tjej (Veronica) som jag jobbade med på Kvantum har nyss fått kattungar. Kika på dom på hennes blogg, är du intresserad så kan du ju alltid skriva ett inlägg hos henne :-) http://veriz.bloggagratis.se



Ha en bra dag! Kram kram

2009-03-19 @ 11:25:27
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback