Inte skönt

Det är INTE skönt att vaxa sig alltså... Men det behövs juh om man ska få fina ben ^^ Inte för att bena syns så mkt nu på vintern men man känner sig så mkt fräschare =D Lena och snygga ben =D

Hur som haver, idag blire jobb, från 17.00-22.15 =) Skulle färga håret på syrran och klippa henne idag men hon kunde inte för att hon är snuvig och har feber stackarn, får bli en annan dag, hon blir juh hemma i kramfors 1 vecka till så =D Inte mkt som händer idag, dåligt väder så man har juh inte lust att gå ut heller, suck! Vill ha sommar nu!

Var och hälsade på brorsan i lördags med Felicia, Päivi & Pelle, va så roligt och få se honom, han har gått upp över 10 kg och det betyder juh att han mår bättre och får i sig mat, pappa kom även dit och sist ja träffade honom var i September då Nemo fyllde år, så det var en väldigt fin dag måste jag säga! Det enda negativa var väll att ja tappade min mobil i toaletten där, haha! Nemo lekte med toaborsten och då skulle ja rycka av han den och jag hade min mobil i magfickan på tröjan så då hörde ja bara plopp och tittade ner i toan och där låg mobilen, haha! Kastade ner handen i toan (äckligt men ett måste) och tog upp mobilen skakade ur så mkt vatten jag kunde ur den sen så tog ja ur batteri och la den för att torka till dagen efter, och till min förvåning funkade den dagen efter, vad glad jag blev då =D Man har juh inte råd att köpa en ny mobil bara sådär rakt upp och ner så =P

Hade en rolig dag i fredags med, var med Sandra & Patric, tog några kort som jag tänkte lägga upp, endel är mindre vackra än dom andra, haha =D




Jag och Sandra är alltid lika snygga tillsammans, haha =D


Patric hittade en dösnygg cowboy hatt på dollar som helt klart passade honom =D


Sandra hittade ett par gröna solbrillor på dollar som absolut var hennes stil, lr inte =D



Kommentarer
Postat av: zabine

du har likadan halsduk som jag! VISST är den HEEET!!! puss

2009-03-10 @ 18:27:13
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Fanny

dollar <3

2009-03-11 @ 12:40:58
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback