Festen =)

Ja festen blev toppen bra =) Var så nöjd med allt folk som var här, alla var super trevliga =) Vart jävligt många, mer än vad jag trodde att det skulle bli, hade räknat 10-12 st, haha! Nu ska vi se här vilka det var, Börjar med Patric, Maria, Maria, Marie, Kikki, Anna och en kompis till henne, Fritte, Cissi och en kompis till dom, Lotten, Helena och en kompis till henne, Jokk, Sandra, Bea, Peter, Jimmy & syrran, så 19 st+ mig och Jesper =) Vart fan en hel del alltså =D Blir många fler fester hos en kan jag lova, kanske inte så ofta mellan gångerna men fler blir det =D Tjohej! Blev juh kramm sen och där dansa man arslet av sig så man har ont i låren idag, haha, träningsvärk =D Så jävla kul och dansa. Nu sitt man och väntar på att få alla kort från igår, vill så gärna se dom, haha! Lär va MÅNGA skitfula kort =D Man fular sig alltid då man druckit så =D Klev upp 10 idag för då fick jag sms av Matti att han och hans familj ville komma förbi så det var upp städa undan lite snabbt och slå igång kaffe, dom var här i 1½ timme typ och Julia är såååå söt =D Nemo kom hem 12 =) Sen blev det affären för oss med Matti och familjen, handla hem MASSA frukt och grönt, älskar avokado så 2 st sånna blev det, banan, äpple och clementiner =) Mums! Sen så skulle vi va extra nyttiga tyckte vi så vi köpte hem snabb mat, haha! Blev chicken nuggets och strips, va så gott =) Sen gick vi till mamma, snackade en hel del med henne och sen nu är man hemma, har slagit på en tvättmaskin och Peter är här en sväng och dricker kaffe =) Jag och Jesper har dessutom varit förlovad ett år nu =D Lång lång tid =D Nemo är skit duktig att bygga med lego, ni ska få se en bild som ja tog nyss =)

Mamma´s älskling



Sen lite av mig själv här nere =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback