Tjohejsan!

Vet inte alls vad jag ska skriva.... Hummm! Less på att typ aldrig komma på nått, fast det har juh ändå varit ett par rader dom senaste dagarna =D Längtar iaf tills helgen, har kläder fixade och förfest fixad =D Kläderna ja ska ha på mig är en svart/vit randig tubtop klänning, svarta klackskor, knälånga leggings, svart koffta, stora ring örhängen, svarthalsband, och en riktigt snygg frisyr syrran ska fixa på mig med en stor grön blomma i =D Mjau! Festen blir hos dom underbara sambosarna Charlotte & Helena på bruket =) Ska bli riktigt kul, och jag hoppas grymmt mkt på fint och underbart väder och att väder experterna har fel i det dom säger =P Annars blire stooooora tårar här =(

Annars idag har det inte hänt nå speciellt, kliver upp 11.30 ungefär, va så trött, skönt att sova ut =D Fixa till sig lite sen drog man ner på stan och shopa lite, den stora gröna blomman som ja ska ha i håret, halsbandet, fundation & puder, sen lite mat åså =) Blir jobb ikväll med Madde, 19.15-23.15, sen även imorgon 16.00-23.15 =) Så det blir juh bra, Cash skriker det! =D  Nu väntar vi på Peter som ska komma och ta en fika =) Hare bra alla!


Och allt gick bra med Nemo´s tänder igår, dom sitter där dom sitter =D Och han fick en till liten ödla som ha ville ha =D Så nu har han en grön & blå ödla med en massa glitter på =D

Tjoflöjt!

Älskar min Jesper och Nemo mest av allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback