Så glad över att ha en frisk son!

Läste en väldigt tragisk blogg alldeles nyss, om en mor och far som förlorade sin lilla son i cancer, han blev bara 1 år och 7 månader och hette Victor, fanns även en film snutt jag kollade på där det var en massa bilder på Victor & hans familj, när han var ute och cyklade och lekte i lekparken och han va så lycklig, jag satt och toklipade här vid datorn, han var så himmla söt! Barnet/barnen ska ALDRIG dö före sina föräldrar så hur kan denna värd och våran såkallade gud tillåta att nått sånt där hemskt ska hända?! Att nått sånt här kan drabba ens barn! TÄNK om det skulle hända MIN son, jag vet inte alls vart jag skulle ta vägen! Nemo är mitt allt och jag älskar honom otroligt mkt, skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan honom, ALDRIG!

Mamma & Peppe älskar dig över allt annat på denna gjort Nemo Lars Vilhelm Eriksson Hellman!


Här är en länk till Victor´s mamma´s blogg och Här är filmsnutten

Min vackra son, bilden tagen idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback