Min stackars Nemo =(

Vaknade idag att vi försovit oss i 40 minuter =S Så blev upp fixa välling och sticka iväg till dagiset där vi skulle vara 08.45 =) Vi hann juh i tid iaf =D Jag och Jesper sticker ner till stan för att köpa cigg sen sätter vi oss ner och pratar med lite bekanta och sticker sen in på bibblan för att läsa dagens tidningen, då ringer telefonen och klockan är ungefär 10.00 åså ser ja att det är ifrån Nemo´s dagis, Åhh nej var vad jag fick i huvudet =( Hon berättar då att Nemo spungit runt men en traktor och sedan stöpit på en tröskel och slagit ansiktet rakt i golvet och att han hade en rejäl fläskläpp och blöddenäsblod =(  Tänkte att det kanske nog inte är såååå himmla farligt ändå men jag & Jesper gick iaf och hämtade honom, och vilken chock jag fick då jag såg honom, höll nästan på att börja lipa =( Världens mest uppsvullnaläpp & blod i ansiktet, tänkte bäst och kolla hans tänder hur som ser ut, och jovisst hade han fått sig en rejäl smäll där med =( Högra sidan på framtandens tandkött var han alldeles blå och blod kom ut från tandköttet mellan tanden och tandköttet och andra framtanden blödde det lite med från men den såg inte ut som högra =( Så det var bara att gå till tandläkaren med honom och dom tittade på honoms tänder och sa att det va en rejäl smäll och att vi skulle hålla koll på tanden så att den inte började bli grå och få blåser på tandköttet för då har den ruttnat, så jag hoppas på det bästa att han inte ska behöva ta bort tanden =( Han fick en liten leksaks ödla hos tandläkaren med som han blev jätte nöjd över och dom tyckte att han va så duktig, åter besök där den 10:e 08.50 dom ville kolla engång till så att det läkt bra och så =)  Min stackars stackars stackars lilla Nemo =( Han fick en piggelin sen för uppsvullnaden som gick ner lite granna då han åt den men sen blomma den upp lika mkt igen =( Vi har varit ute och lekt nu ett tag och han har gungat och tjoat på =) Så nu blire youghurt som hans mat dom senaste dagarna eftersom han inte kan tugga för att han får ont. Han kan inte ens ha sin bästa vän som då är tutten för den trycker mitt på den uppsvullna läppen =( Och jag som är som en hönsmamma blir juh totalt förstörd då sånt där händer =( Nemo är juh trotts allt det bästa som hänt mig!

Jag Älskar Dig Nemo Lars Vilhelm Eriksson Hellman!

Som en sol är för våran jord,
 är du för mej i tankar och ord..
Jag älskar dej, du betyder mycket för mej!

Syns lite av fläskläppen =(


Kommentarer
Postat av: SuzieQ

Huga Nemopojken då!!Tur att det gick bra iaf å inte att han typ slog ut tänderna eller bröt nåt ben i ansiktet eller nåt. Förstår hur ont i mammahjärtat du måste ha fått! Kramar på er!

2009-06-03 @ 19:04:27
URL: http://lucisen.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

Men hua lill vännen då :(

2009-06-03 @ 19:11:15
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback