Goddag =)

11.28

Ja nu har jag varit duktig och bloggat i 1 vecka i rad =) Ovanligt! Har juh typ aldrig nått och skriva =P Nemo vägrade somna igår kväll så han fick komma upp och se på film med oss och äta lite chips & dipp gó plutten =) Sen så gick han utan stök och bråk och la sig i sängen vid 11 ungefär och somnade som en stock, så imorse fick man sovmorgon till klockan 10 och det va juh super skönt =) Idag åker han till Andreas vid 3-4 tiden =) Bestämmde att han skulle hämta Nemo senare så vi kan ta han senare nästa söndag då vi ska ut på stadsfesten på lördagen och det funkade jätte bra för Andreas =) Komma sakna lill plutten så mkt, han är mitt allt! =D Annars idag så har man inget planerat, mamma ska komma och hälsa på en stund nu men sen inget planerat alls... Det är juh söndag så då har man rätt att slappa EXTRA mkt =D haha! Kanske skriver nått senare! Herrå!

Tjoflöjt!


13.50

Jamen hej igen =) Mamma kom hit typ 11.40 =) Då hade hon köpt med sig en sandlekssaks bil åt Nemo och han blev så glad =) Hon hade även köpt med fika så det blev kaffe & bullar, mums! =D Efter det så gick vi ut och lekte i lekparken mitt i mot oss =) Har varit där sen typ 12.15 till 13.40 =) Andreas va och hämtade Nemo nyss så nu ska han vara där en vecka... Tog några bilder som ja tänkt ladda upp här =)

Tjoflöjt!




21.45

Bestämde mig nyss för att ta ut min ena piercing i läppen, den hade läkt och så men ja fick som nån broskknöl på insidan av piercingen i munnen som inte alls va lika mysig och piercing smycket hamnade snett och ja nästan bet sönder tänderna för det =( Vet inte varför ja fick det men det är juh bara ta om det sen (om jag gör det), hade juh 3 st där och har då såklart 2 nu =) Men det funkar det med =) Har sett så söta och fina barnfilmer, den otroliga vandringen heter filmerna, handlar om 2 hundar och 1 katt som alltid hamnar i trubbel såfort familjen ska ut och resa, nån som sett dom och kmr ihåg dom? Jag älskar dom iaf! =D Annars senare idag har det inte hänt nå speciellt, bara lugna puckar, va en sväng hos Jesper´s pappa och drack kaffe bara =) Känner mig lite små seg, kanske blir att sussa snart =) Skulle igentligen va ledig imorgon med men Petra ringde och frågade om ja kunde jobba några timmar, ett kort pass från 15.00-18.30 och det kunde jag såklart =) Syrran ska juh till hemköp imorgon med och börja skolas in, det är juh jätte kul tkr jag =) Få se hur det går för hon =) hehe! Aja... nu ska ja prata lite med Patric på msn sen skutta visare till soffan igen =) Herrå! Kanske hörs imorgon =) Älskar Jesper & Nemo!


Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback