eatshit.com

Fruktansvärt bra rubrik jag fick till! =D Hur som haver, har haft bra helg ändå =) Träffa Marre & Leona en sväng innan det va dax för jobb på sena kvällen, lika roligt varje gång och få träffa Marre gumman min =D Jobb fre kväll & lör dag/kväll sen så va jag ledig på söndag då det var morsdag =) Hade köpt ett par jätte fina örhängen åt mamma som hon starkt gillade =) Hon hade fått krysa in några par smycken hon ville ha i guldfynd katalogen så då visste man iaf att hon skulle gilla dom ja köpte =D Va hos min mormor & morfar i väja på dan där även mamma, anne, tobias & björn va =) Så det va jätte kul, blev smörgås tårta och det är juh så sjukt gott! Va där till strax efter 16.00 då vi drog oss hemmåt =) Vid 16.45 ringer Micke och undrar om vi ska till dom en stund och dom bor alltså i väja så det var bara att packa lite saker och åka till väja IGEN =D haha! Där blev det grillat, så mumsigt så =D Jag, Nemo & Felice gick till en lekpark en stund så barnen fick leka av sig och det uppskattade dom, sen blev det en kopp kaffe och åka hem och natta Nemo =)

Idag så vaknade man av väckaren som ringde 06.40, började jobbet 07.45 så och jobbade till 15.00 =) Efter det så mötte jag upp mamma utanför jobbet och sen gick vi hem till mig för att jag skulle färga håret på mamma =) Hon tänkte bli lite fin inför stadfesten =) Skulle igentligen ha kommit nå möbeltvätt grejjs hem till oss idag men hon va sen så hon hann inte idag så hon kmr på torsdag ist =) Ska gö ren sängen & soffan gratis =) Sååå niiiice =D Aja, nu har ja en trött liten pyssling här som strax ska få välling sen sussa =) herrå!

Hur söt är inte denna prinsessa då? lilla Leona <3


Mormor´s otroligt fina trädgård! =D


Jag och mina kärlekar <3


Me, myself and I =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback