Bra helg =)

Vi har haft en bra helg =) Fredagen så vare bara mys hemma =) Låg och sola en stund på dan sen hem och duscha och somna på soffan en stund ;) Sen film hela kvällen! =D Ja lördagen startade med en kropps dusch sen ringa Jens & dra på flogsta och sola =) jens & Jesper badade men icke jag, roligare att ligga och trycka i solen tkr jag och bli lite brun, smörja in sig med lite cocos olja gör juh saken lite bättre med ;) Har ju inte speciellt lätt att bränna mig och det är juh super skönt! =) Sen blev det hem ta en underbar dusch igen, fixa sig lite och packa små saker sen drog vi till ramvik till Madde =) Där grillade vi & drack öl, vin & grogg och hade det super =) Gick även på en liten promenad där och kollade in villa området ;) Sen blev det hem till madde igen glo på lite tv och sedan sova =) Sen idag hare inte hänt så mkt sen vi kom hem från ramvik, Nemo gubben kom hem såklart =) SÅ han har varit ute och sprungit hela dagen med oss sen dess typ =) Fångat fisk & grodyngel i ån och lekt i lekparken =) Så för hoppningsvis blir han trött snart så man har lite av kvällen för sig själv ;) Ja nu har ni fått en kortt samanfattning iaf över helgen =)



Jag älskar dessa skor!!!
Lite små slitna kanske men ändå ;)



Kommentarer
Postat av: Heyli

jaadu de är ett par stycken :p men man ska aldrig säga aldrig :)

2009-06-29 @ 22:23:11
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback