Värmen =)

Ja värmen är sjukt underbar, så inte fan sitt man och skriv blogg flera gånger och dagen då =P Tänkte skriva ett kort inlägg nu iaf för att vara snäll =) Humm... Ja dagarna har det varit jobb sen eftermiddagar & kvällar lediga typ =) Men imorgon börjar dom längre passen, 10.00-18.30 imorgon, Fredag 07.45-20.15, Lördag 15.00-23.15, söndag 10.30-18.00, måndag 10.00-16.00 =) Sen ledig tisdag sen jobbar jag fram tills på lördag igen sen fyller jag år nästa söndag, då blir jag hela 24 år =) Fasiken, jag som nyss tyckte jag blev 15 år =S Tiden går alldeles för fort =S Nä palla och skriva mer =P

Jag har upptäckt en sak =P Alltid då jag tävlar i nått lr helt enkelt ska försöka vinna nått så vinner jag ALDRIG! Inte ens på en TIA lott där man kan vinna en 10:a som lägst, det suger VERKLIGEN! Så himmla less på min otur inom spel nu, ska ge fan att tävla om saker lr köpa lotter, bara slös på energi och förhoppningar på att få vinna nått någongång=P
BLÄÄÄÄ!


Lite fel med handväska till Nemo kanske ? haha! Och nog har ja fått lite färg ändå fast jag jobbat som ett as ;)


Haha, Jesper´s tår är lika långa som Madde´s lillfinger xD


Kommentarer
Postat av: Heyli

oj, vet inte ens om jag vågar sälja, har ju ingen koll på kvaliten eller nånting, bara hållt på i tre veckor än så länge :p

2009-07-02 @ 19:16:40
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback