Sjuk :(

Jag är sjuk :( Uscha mig, kom till jobbet igår klockan 16.00, träffar på Marie och hon ser att det är nått med mig men jag förstår inte vad? Men senare bryter det ut, den jäääävla förkylningen, så det var väll det hon såg som va fel :( Jävla helvete, jag tyckte jag nyss var sjuk juh :( Nemo som smittat mig, hade jätte svårt att somna igår, så fort jag svalde hostade jag och jag fick ont i hela bröstkorgen upp till adamsäpplet eller vad man kallar det, låg och kved i sängen innan jag somnade. Men jag vaknade iallafall upp på en bättre sida idag, hosta & jätte ont i halsen men bättre och jag är nu även täppt i näsan :( Marie ringde och frågade om jag kunde jobba kväll idag men nå ork till nått sånt när man är sjuk vet jag inte om jag har så det blev att tacka nej tyvärr :( Känns BAJS att tacka nej till jobb :( iallafall om man är vikarie, men vi vikarier kan juh inte rå för att även vi blir sjuka som Marie sa :) Ska även tacka Marie för att hon ringer mig, det betyder jätte mkt :) Men snart så måååste jag gå ut på stan, måste köpa näs spray och hostmedicin och en parfym jag va och sniffade på igår på anybody, jag bara älskade den, Måste ha! Va bara 1 kvar så hoppas den är kvar idag.

 Host Host :( Aj Aj, gör så ont :(

Stackars lilla Mikaela :( På bilden är jag i ett frisk tillstånd :P Nu ser jag döende ut :(


Blev en liten längre tur än vad jag väntat mig, påväg till stan kom jag på att vi hade slut på sköljmedel så det var bara att gå på dollar och köpa, och då köpte jag även en ny hårtork, en hårtork som även är en platt tång :) As häftig :) Behövde en ny för den jag har nu har jag haft sen jag var 10 år, haha! Men den har hållt och det tkr jag är ganska roligt :) Sen blev det som sagt anybody, blev parfymen jag ville ha och ett örhänge :) Tappat ett i mitt öra :( Den som sitter i örat, vet inte vad stället heter där. Blev sen konsum, satte oss på fiket och jag tog en varm kopp med kaffe, hela kroppen värmdes sen blev det att gå in och handla när man ändå var där (föredrar hemköp så mkt bättre) , blev hårfärg, chilinötter & snabbkaffe :) Sen hem typ efter det, då var jag klart med allt. Och uscha mig vad kallt det är ute idag! Jag hatar kyla! Sommarn är helt klart den bästa årstiden! Bara ligga och trycka i solen, mys! Jaja, nu har jag varit duktig idag och uppdaderat bloggen iallafall :) Herrå!

Älskar Jesper & Nemo


Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Krya på dej vännen!

2009-01-03 @ 18:07:06
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback