Jag Älskar Dig!

Nya äckliga bilder på Jesper´s fingrar, känsliga bör INTE titta! HÄR


Jesper Erik Lindquist! Jag älskar dig av hela mitt hjärta! Du är den underbaraste människan som finns! Inget jag utan dig, föralltid vi älskling! 2/4-07 Blev du & jag ett VI



Ja hur har annars dagen sett ut, valkna halv 8 av väckaren, måste kliva upp då så Nemo hinner komma på dagis i tid, viktigt att gå dit med han nu för han är tvär ledsen då man lämnar han där för att han aldrig brukar vara där, så ovan, och jag har varit för lat för att lämna han där bara för 3 ynkliga timmar. Sedan så gick man hem, tog sig en varm och skön dusch, njuuut! Sen så gick man för att hämta han igen, gick lite på stan, träffa lite folk man surrade med sen skulle jag på Frejas (ungdomsmottagning) för att kolla mitt kejsarsnitt jag gjorde då Nemo föddes, jag har som en knöl på höger sida som jag kan få väldigt ont i och det ömmar jämt, så dom tyckte jag skulle kontakta en läkare som skulle skära upp och titta vad det kan vara då, USCH! Hemskt! Så får se imorgon när det blir av då jag ringt vårdcentralen för tid. Sen efter man kommit därifrån så skulle vi till vårdcentralen för Jesper´s fingrar, ja och ni ser juh hur dom ser ut nu på länken där uppe, not nice, men blir förhoppningsvis bättre tills på fredag då han hade tänkt gå tillbaka till jobbet igen för hans sista sjukdag är nu på torsdag, jaja, hoppas hoppas hoppas är det enda man kan göra :P Sen blev det dollar, handa en massa saker som våtservetter, tandborstar och såna hushålls saker. Sen gick vi på hemköp och handlade hem lite mat för idag :) Kort beskrivning på vad man gjort idag, men ni förstår nog :P kvällen blir lugn förutom att man ska åka och handla med min kära underbara vän Maria.


Lång kväll för Nemo igår med, less blev man, somnade inte förens 23.30, ja lova att man velat rycka av sig håret X antal gånger igår, men han var juh faktiskt snäll, men det är juh så att man gärna vill ha det lite privatliv och lungt på kvällarna när man har haft det fullt upp hela dan. Jaja, han har sina perioder.


Me, Myself and I





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback