Hosta

Jag har fortfarande hotsa, på tosdag har jag haft det i 3 veckor :( Jävla rethosta! När jag får hosta är det som att den aldrig går över och man blir alldeles slut i kroppen och orkar ingenting :( Nemo är frisk och kry iallafall och det är huvudsakligen tkr jag :)
Ja ikväll äre iallafall jobb, känns skönt att få komma ut och jobba lite :)
Nemo gubben kom hem idag med, sötpruppen min :) Så jäkla sötnos han är, sitter och säger att han saknar peppe (jesper), min gó gubben Jesper kommer juh snart hem, och en timme ungefär, ska anfalla han med en massa pussar då :) hihi :) Miss him like hell!

Älskar min Jesper & Nemo mest av allt!


Nå fler som ja känner som har facebook kan juh söka mig där :)

Tkr om min Elionor & Maria :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback