Tänkte skriva en rad till mina älskvärda vänner & familj!

Elionor - Vi har nu varit vänner i snart 8 år, 8 helt fantastiska år, fatta hur glad jag är att du finns för mig, Du är min habibi, ingen annan kan vara min habibi!
 Jag Älskar Dig Min Underbara Fantastiska Vän!


Maria - Dig har ja känt sen nyår, men ändå känns det som att vi skulle ha känt varandra sen vi var små, vi har varit med om så mycket saker på så kort tid och vi kan prata om allt!
 Jag Älskar Dig Gumman, Föralltid!


Patric - Du anar inte hur glad jag är att fått träffat en sån person som dig, hur glad ja blir då du säger att du känner dig så avslappnad i min närhet och inte alls känner dig värdelös! Ja vill att mina älskade vänner ska ha det bra! Du är en underbar person, kom ihåg det!
 En stjärna i mina ögon!






Jesper & Nemo

Mina älskade små älsklingar! Jag Älskar er av hela mitt hjärta!



Kommentarer
Postat av: Mr.Goldenshower

men Hugga! det var inte en vacker snubbe där längst upp. Fy, Ta bort!:P

2009-02-17 @ 19:08:44
Postat av: Anonym

Åhh my lovely habibi.. Love U

2009-02-17 @ 22:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback