Duktig!

Fy fan vad jag är duktig =) Jag har städat för fulla muggar =) Städat toaletten, dammsugit, diskat, skurat, dammtorkat lite, fan vad duktig man är ibland alltså! Skit nöjd, klappar mig själv på axeln! Man måste juh passa på att städa då Nemo är hos Andreas, han kmr hem senare idag, runt 4 tiden =) Blir super det! Gó pojken min =) hihi! Han är verkligen världens bästa son och han får ens dag att skina upp som en sol! =) älskar min Nemo Lars Vilhelm Hellman! Mest av allt! Imorgon äre dop, lilla Molly som ska döpas =) Ska bli kul! Få träffa allihopa igen från släkten, lr ja dom flesta, bror & syster är juh tyvärr inte med =( Så sundsvalls resa imorgon, inge snö oväder hoppas jag! Bläää för snö! Vill ha sommar nu! Nä nu ska jag skaffa mig ett liv igen! Herrå!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hopp!



Robban sa att din mamma sa att Dennis skulle med, antar att han måste ha hört fel? Läser ju i din blogg att han inte ska med. Tråkigt!



Ses imorgon! Kram

2009-02-06 @ 13:58:08
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback