Glömmt bort, bara glömmt bort, lätt att glömma bort, bara glömmt bort ;)

Haha såååå är jag när det gäller bloggen, har verkligen ingen inspiration angående bloggandet så det tar länge mellan varven :) Tkr mer om att läsa andras bloggar och det är Fanny, Elionor, Zabine, Sandra kronlid, Sandra kusinen, Therese & tyvärr kissies sometimes. Men hoppas att det ändå finns några som läser min blogg då och då, undra vilka ni är? Kommentera gärna det! :)

Vill tacka mina kusiner Felicia & Tobbe som ja fick julkort idag av , så fina :D

Om 8 dagar är det julafton, känns inte riktigt som det men ändå så gör det de. Kanske för att det inte börjader snöa riktigt här förens igår som gjorde att man fick dom konstiga känslorna :P Har köpt jätte mkt i julklapp åt Nemo :) Kan juh faktiskt skriva upp dom ja kmr ihåg för han kan juh ändå inte läsa ;) En radiostyrd drake , byxor, tröjor, el moped, aquadoodel (stavas?), bilar som man sätter på väggen, tavlor, kassa apparat med tillbehör, kmr inte ihåg nå mer men mer är det iaf och allt är inslaget så kan juh inte springa och kika :D haha! Men nog tror ja allt kmr att uppskattas stort :) Ska köpte lite mer julklappar med, bland annat en julklapp han ska få öppna på morgonen :) Tänkte köpa coolaste tröjan åt honom med som han ska ha på julafton, stämmer sjukt bra in på honom, det står (Snälla tomten... jag kan förklara) haha :D Hur bra är inte det då? :D Åhh så peppad på att få se honom öppna alla julklappar med dom där snora ögonen och säga WOW som han ALLTID gör då han blir super glad :D Mamma´s ögonsten! <3

Nemo fick äta på dagsiet sitt idag, dom har juh tagit bort att dom får äta där sen efter sommaren som ja tkr är skit dåligt, men idag gjorde dom ett undantag på alla dagis och alla barn fick äta julbord :) Så det va juh iaf kul! :) Nemo ska ta sin andra spruta idag med mot svininfluensan, inget ja kmr att uppskatta och inte han heller, hatar då han blir ledsen, hönsmamman Mikaela ska ha en spark i rumpan kanske ;) Efter det så ska vi möta upp mamma på hemköp och hon ska köpa julskinka tills på julafton då :) Gott! :) Ledig julafton, jobbar 16-23.15 juldagen och ledig annandagjul för då ska vi till Micke, Pia & Felicie och fira jul där :) Nemo får fullt upp i 3 dagar med paket öppning han, först hos min mormor på julafton, sen hos sin farmor & farfar på juldagen sen annandag jul hos Micke & Pia :) Han kmr va det lyckligaste pojken dom dagarna :D

Madde & hennes pojk Isak ska komma en sväng ikväll med :) Ska se om ja kan göra nått åt Madde´s extansions och Nemo får leka av sig med Isak :) kanoners! :) Nä nu ska ja ta snabeldraken och dra han efter golvet lite, dammigt! :O ... jesper han får ta diskbortsen han ;) Stog för en stund sen och bokstavligt talat knätorkade golvet på toan, usch vad äckligt det blir på golvet där inne, bläää! :P

jaja... nu har ja skrivit nån rad! Vi får höras ;)


Kommentarer
Postat av: SuzieQ

Ja men visst är det najjz med snö =) Så härligt. Längtar till julafton jag med då man får se Lucas öppna klappar och ta emot dem från Tomten =)

2009-12-16 @ 13:52:17
URL: http://lucisen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, brukar också läsa Kissie´s och jag vet inte varför ;p

2009-12-16 @ 14:07:40
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

Lät ju skit dumt att dom tagit bort att dom får äta där?! Varför?



Det är min hmm host harkel min "kära" syster och hennes dumbass pojkvän jag snackar om..;)

2009-12-16 @ 15:22:41
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Magda

Ja alltså det är helt sjukt att ungarna inte får äta på dagis. Jag betalar fan 1200 kr i månaden då borde dom fan få äta där också!!

Det är ju jättebra för utveckligen att äta med andra barn. Dessutom äter Jullan mycket bättre på dagis än hemma!!



God Jul :)

2009-12-19 @ 20:07:38
URL: http://magdalenaa.blogg.se/
Postat av: zabine

Jag jag =)

2009-12-27 @ 23:48:30
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback