Godmorgon!

09.16
Ja idag blir det jobb hela dagen, jobbar 11.00-19.15 ikväll, lite små drygt pass men det duger ändå gott och väl eftersom det är som en heldag typ =) Verka va bra folk som jobbar ikväll så det lär nog bli en bra dag idag på jobbet =) Sen så längtar ja tills 21.00 ikväll, då börjar grannfejden, jag måste bara se det programet =D Älskar granfejden, man kan bara garva åt endel bråk alltså då dom är så sjukt löjliga, vuxna människor som är som 2 åringar, bråkar om minsta grejj som att sätta upp ett litet staket på 1 meter typ, haha! Så det händer idag för mig typ, jobb & tv =P Har inget speciellt mer att skriva =S Hare bra alla!



19.51
Ja nu kom man hem från jobbet för en stund sen, har varit fruktansvärt mkt folk idag och handlad, man har juh nästan dött av stress =P För inte vill man att kunderna ska börja klaga att man är seg i kassan =P Annars i övrigt har dagen varit jätte bra =) Fick dessutom skjuss hem av Jokk då ja slutade, TACK JOKK du är en ängel! Nu ska snart Nemo hoppa i säng och snart börjar grannfejden =D Ska bli så kul! Imorgon så blire påsk middag hos min mormor och Nemo får påskägget vi köpt åt honom :D Han fick ett påskägg redan idag men det var från min mamma =D Nä nu kmr syrran när som helst =) Ska komma och titta på våran lägenhet =) Hare bra alla!

Glad Påsk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback