Trååååååååååkigt!

Näää men usch vad tråkigt jag har :S Funderar på att slänga lite kläder i tvätten nu faktiskt :P Tvätta tvätta tvätta, tkr man inte gör nått annat då man har små barn ;) hehe :) Men han är juh inte sååå liten längre juh, hela 2 år så :D Saknar min underbara Jesper med som jobbar för fullt medans ja sitter hemma och fiser idag ;P nemo är juh hos Andreas tills på onsdag med så då finns det juh absolut inget att göra mer än att städa och sitta här typ :p Får se vad man gör i veckan , kanske slår en signal till nån kompis också och snackar lite skit :) Funderar på att ringa min kära syster ikväll med, hon har det lite ensam nere i sthlm verkar det som så :) Men hon ska hem på torsdag och stanna hemma tills på måndag tro ja de blir :) Se om hon vill ses en snabbis :) Nehhhhhhhh guuuuuud,, dags och kliva upp med fet arsle och gö lite nytta nudå ;)

:D Jag älskar er --->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback