Sugen ...

Ja är braaa sugen på att pierca underläppen på sidan igen, elionor gumman piercade sin överläpp igår och det blev grymt snyggt och då könde ja hur mkt ja sakna min piercing på sidan och läppen nere :P Får se om det blir något sånt idag kanske :) Ska färga utväxten min med, så hemskt fult med utväxt tycker jag, iallfall då man har svart hår och väldigt ljus utväxt, då ser det juh ut som att håret svävar -haha- Andreas ska komma på en kopp kaffe nu, han ska ha Nemo idag tills på onsdag så han och jag ska hämta Nemo samtidigt på dagiset då, ja vill juh säga hejdå så :P Go gubben min ville upp klockan 7 imorse och det va inte alls nån fara för mg att kliva upp då, man är juh van så :D Älskar min Nemo! Nu kom andreas så vi hörs!

Herrå! Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback