R.I.P Puff

Ja då var dagen kommen då min katt Puff blev Avlivad :( Hon föddes i Juli-05 och levde tills idag den 3/9-08 :( Kunde tyvärr inte ha henne kvar och oj oj oj vad jag grinade när han som skulle ta henne hämtade henne :( Så är lite depprimerad nu faktiskt :( Hon är i den fina kattskogen nu säger Jesper med en massa andra katter :)

Han juh ta några sista fina kort med Puff :) Ska ladda upp så ni ska få se ;) tog dom idag :)

Sen jobba ja idag på kramforsskolan :P Dryyygt ställte att jobba på :P Sista timmen sitter man bara rakt upp och ner och inte har nått att göra :S Såååå tråkigt! Och tiden går juh så mkt saktare då :S Var Pasta med Skinksås idag som första val och köttsoppa som andra val idag som val :) Maten gick juh åt iallfall :D Imorgon blire jobb där med och även på fredag ;) sen då man slutat på fredag så komma min pappa!!! Har saknat han så mkt, ett helt år sen ja träffa han sist :( Men ÄNTLIGEN! Åså kmr juh min älsklings gumma Elionor med sin familj också :D Kan fan inte blir bättre och sen senare så kmr Micke & Pia :) Längtas, Nemo får en massssa paket redan då :D och massa fler på lördag :D Han får juh från mig och Jesper på fredag juh för det är juh då han fyller år ;) Peter kmr på Nemos kalas med :D Älskar nemo!

Just nu sitter man och har nyss druckit upp sitt kaffe och har allmänt tråkigt, sitt och funderar på om ja är rök sugen, hummm, jo det är ja nog så det ska strax bli att man går ut och tar en underbar goooooo cigg ;) hehe :D

Ja nu har man en ny toalett med, blev ursnyggt där måste ja säga ;) Dom har kaklat om där ;) NÖJD!
Lägger ut nå fina bilder på våran "Det" med ;) En dvärghamster :) Han heter faktiskt Det ;) haha!

<3<3:)<3
Det :)Det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback