Oj oj oj :P

Usch usch usch vad jag blev sur där ett tag, fick reda på att folk går före mig inom jobbet som inte borde gå före! Ringde till chefen och frågade varför dom gick före mig, då sa hon att ja låg längre bak än dom i laslistan, grejen är den att ingen av oss som är vikarier nu är på laslistan, och jag har jobbat där i 3 år för dom och ställt upp i vått och torrt och dom andra har börjat hoppa in nu efter sommarn så hur FAAAAN kan dom hamna före mig då! Åhh gud! Jävla arlsen nere på centralköket, ska börja söka nå annat jobb nu, vill fan inte vara där nere längre, dom är inte värd ett skit i mina ögon längre! Så fort dom har bett mig att jobba har jag ALLTID hoppat in för dom och nu behandlar dom mis såhär, hur kan dom! Dom får skylla sig själv att dom tappar mig som vikarie nu! Usch och fy för dom! VILL INTE!

Nu kmr Nemo snart hem, längtar! Andreas ringde och fråga om ja kunde klippa honom idag och jag sa ja :) Så då kmr Nemo hem nu runt 2 tiden :) Min sötplupp! Älskar Nemo otroligt mkt!

Sen har ja min underbara Jesper som alltid finns därför mig och ställer upp, ingen kan förstå hur mkt jag älskar honom! Vi har inte ens bråkat på hur länge som helst nu och vi som brukade bråka jätte mkt ett tag :( Han är diamanter värld i mina ögon! Skulle aldrig kunna hitta nån annan som är så underbar som honom! Vill aldrig ha nån annan än honom heller! Jesper Lindquist, du ska veta att JAG ÄLSKAR DIG VÄLDIGT MKT!

Nu kom brorsan precis :) Ska se vad man ska hitta på med honom då :P Nått lär de bli :P

Herrå!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback