Nyfikna små jävlar ni ;)

Ja hej på er alla!
Mikaela är då mitt namn!
Jag är en nymfoman!
Nä skämt och sido.
Hade jätte kul igår iallfall, kanske syns på bilderna ja la upp igår? Så SEXIGA :D Man har tråkigt när man tar såna där bilder ;) Nää hade inte alls tråkigt, nu ljög jag ^^ haha! Vi hade apkul! Peter går på toa och kommer ut och säger till mig att ja har en väääldigt fin badanka i badkaret, då börjar ja asgarva och ber Jennie & Johan att gå och titta på våran badanka,dom kommer ut och asgarvar och är alldeles röda i ansiktet, vill ni veta vad som låg där? Min dildo ;) haha! Ja och Jesper hade haft lite myspys i duschen tidigare innan dom kom och vi glömde ta bort den -hahahaha- Men nog fick vi oss ett gott skrat alltid :D Drack vin och öl och sen drog vi ut och åkte lite bil med Jennie & Johan, och de va juh skit kul :D Raggar bilden dom har :D Tro ja höll på gasas ihjäl i baksätet på slutet av kvällen dessutom, hål i avgasröret och hål i hjulhuset där ja satt såklart, fy fan ;) haha! Kom hem vid 1 igår, titta lite på tv sen la man sig och sov ;)

Idag, ja idag idag idag, va börja det med? Inte mkt, ja vakna halv 10, kunde INTE somna om tyvärr :S Jesper låg och sov till halv 12 då gick ja och väckte han, hade det såå tråkigt! Gick på stan och handlade lite käk och middag till senare :) Sen kom Peter, hängde med hem till hans föräldrar för att han skulle fixa datorn :) Det ordnade sig efter en stund som tur va ;) Och nu sitt man hemma igen :) Få se vad som händer ikväll :)

Puss & Kram på alla nördar som läser min blogg!

Älskar Jesper & Nemo

Min underbara badanka :D    Saknar min underbara syster med <3
  
Saknar min underbara bror med <3                     Liknar vi syskon varandra?
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback