Min bror föralltid

Dennis, du betyder sjukt mkt för mig, låt inte dom hemska ta dig ifrån mig! Du gör mig glad när du ler, när du skrattar och skämtar, ingen är som du och ingen kan någonsin bli som du! Du är underbar då du vet vad som är bäst, men dom flesta hamnar alltid på fel spår och till slut tar spåret slut och man craschar, det är de du precis gjort och jag hoppas att du inser nu att du ska börja bygga upp ett nytt spår igen och bli ditt gamla jag, det vill jag, jesper, nemo, mamma, syster, micke, sandra gumman din, elionor och många många fler. Du inser inte hur mkt du betyder för oss alla, du bara sätter lock för öronen för oss och tror att det som hemska säger är det rätta. En dag utan dig, utan att få höra din röst och inte få veta hur du mår då blir man orolig, även fast det är jobbigt att du ringer 50 gånger om dagen så blir man ändå på nått sätt lättad att veta att du fortfarande lever. Om nån skulle få ditt liv att försvinna, spåret tar slut och du craschar totalt och du inte lever mer, då lovar jag dig min älskade bror att jag ska hämnas din död. När ja träffade dig idag var det som att vem är du? Är du min bror? jag har ALDRIG och då menar jag ALDRIG sett min bror så skärrad någongång i hela mitt liv, stog där, titta på mig, pratade med skakig röst och var tårögd och ja va nästan påväg att börja grina. Nu sitter ja tårögda ögon då ja skriver det är, tänker på vad som kunnat hänt om du va själv hemma, om ingen sett dig, hade du funnits nu? Min mage krampar då jag tänker på det. Lämna mig aldrig min kära bror! Du & Jag mot världen!

JAG ÄLSKAR DIG! VI ÄLSKAR DIG!


Min syster är rätt så underbar :) Älskar dig


:):):)<3:)


Annars har dagen varit ganska lugn, har jobbat och stått i bara. Snart kmr Jesper hem och jag längtar!

Älskar Nemo & Jesper

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fint <3

hade glömt bort dom där bilderna!

2008-09-12 @ 16:38:01
URL: http://nederlund.blogg.se/
Postat av: Malin

Men guud,va äre som ha hänt? :O

krama

2008-09-12 @ 19:09:42
URL: http://malinkallstrom.bloggagratis.se/
Postat av: Elli Caramelli

naw så underbart skrivet :) Verkligen från hjärtat!



Jag håller mina tummar blåa för att det ska gå den rätta vägen nu!

2008-09-12 @ 21:11:51
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag vill och hoppas verkligen att det blir bra nu!

Jag vet att han kan! jag älskar er! <3

2008-09-14 @ 16:47:30
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback