Idag :P

Idag klev jag och Nemo upp vid 07.40 :) Fick faktiskt lite sovmorgon, han brukar vakna strax innan sju typ så det va skönt :D Nemo började dagen med att käka 1½ macka och se på monstertrucks :D Han älskar dom bilarna! Hel tokiga i dom :D ja gillar själv monstertrucks så det är juh lite roligt, blir väll att dra iväg på Monster Jam då han blivit lite större :) Om 1 år eller så :D Oj oj oj, då kmr han att vara glad :) Sen så for min brorsa till sundsvall idag och min syster till sthlm, så det är juh lite tråkigt :S saknar båda två, fick iallfall säga hejdå till syrran idag innan hon åkte, ha juh inte riktigt vetat när hon skulle åka tillbaka dom andra 2 gångerna till sthlm så då sket det sig juh :S Sa hejdå till brorsan med och dom fick varsin gó kram och en puss på kinden :) Mina sötis syskon ^^
Efter att dom åkt vidare så gick ja till min moster Anne och hälsade på, hon hade en overall, ett par vinterskor & en mössa som ja skulle titta på :) Och de va så fint så jag skulle köpa allt för 400kr :) Det tyckte ja var billigt :D Mena ska man ha en bra overall så gå juh bara den på några hundra ny så man tjänar lite money för det är en toppen overall :D Va där ett tag och fika och nemo lekte med hennes pojk Tobbe och såg på film gjorde dom också :) Har ett kort ja ska lägga upp på dom :) sen vid 14.45 gick ja hem, Lilian skulle komma och hämta Nemo, hon ska ha honom tills imorgon så :P Efter Lilian hämtat honom gick jua på affären och köpte lite mat, visste inte riktigt vad man skulle köpa så det blev, ris, strimladskinka & kantarellsås, och det va så gott! Sen hem och laga maten och vänta på att jesper slutat jobbet och kommit hem :) Efter vi ätit och va mätta så bestämmde vi oss för att gå på dollar och köpa lite candy, vi skulle juh se på prison break så och då är man juh typ nervös hela tiden så då äre bra med socker annars tuppar man av -hehe- Kvällen har sedan varit lugn, jag och jesper har bara rått om varandra och pussats & kramas :) Nu sitt gó prinsen min och spelar tv-spel medans ja sitt här :P Nu ska ja nog ut och ta en rök tänkte ja :) hare bra alla!

Jag och Jesper hittade en skit het keps som vi tyckte passade han på dollar :D Silverglittrig med ett röglittrit hjärta -mohahaha-

Älskar mina sykon, Nemo & Jesper. Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback