Hej hej

Ja hej på er alla :) Sitt man här igen och har de smått tråkigt så då tänkte ja passa på och skriva här då ;) Fast nu blev ja röksugen... Kmr snart ;) Nuuuu så är ja tillbaka ;) Ja dagen började med han man klev upp kvart över fem för att man skulle iväg på jobbet, började 7, usch vad trött ja va första tio minuterna, men efter en upp piggande cigg kändes det mkt bättre kan ja lova :) Slutade kvart i ett ungefär och gick och hämtade Nemo på dagiset sen träffade ja Jennie & Johan en snabbis och deras kompis :) Va trevligt och sitta och prata med dom en stund :) Jennie fyller år den 3:e så då ska man dit och parta lite då :) Ska bli kul ;) Då blir lilla tjejen äntligen stor och kan gå på systemet, haha :D Sen gick ja och Nemo hem, inväntade att Bosse & mamma skulle komma förbi så ja kunde klippa honom och tjäna 100 kr :) Alltid bra med extra pengar, mest då man inte har nå pengar också :) Kollade mitt konto idag med :) Jag får lön på 15561 kr :D Och GISSA om jag blev glad! Tro aldrig jag varit så glad på länge :D Så blir att köpa nå fina kläder innan dopet nästa söndag då lill Elvis döps :) Ska bli kul och få träffa alla igen :D Mest min bror <3 ... Jobabr imorgon med, på Utterns förskola, mellan 10-13.30, kort pass då men det är för att ja ska ta över någon dom sista timmarna innan hon ska till läkaren, sen på fredag jobbar jag med mellan 7-15.30 på ådalsskolan :) Nu ska ja gå och mysa ner mig i soffan och må bra där ;) Ha det bra alla!

Vill hälsa en hälsning till min gó gumma Elionor med! Du är bäst!

Saknar mina syskon AS MKT!
            Dennis <3                                Frida <3                                       Jag & Nemo <3                                    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanon snyggt! Skicka mig bilden på msn :D

2008-09-25 @ 19:03:21
URL: http://nederlund.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

DU ät bäst :D

2008-09-27 @ 18:19:17
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

-hahaha- ät menar ju är

2008-09-27 @ 18:19:31
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback