Go morron go morron go morron

Nämen usch va trött ja är :O Gäsp!
Nyss varit och tagit en dusch, och det var så skönt! Finns det nå bättre på morgonen än attta morgonciggen och sen gå och duscha, näää! Passa på att slå på tvättmaskinen med, såg att jag behövde tvätta lite så :) Och vattnat mina orkideer har ja gjort med :) Dom är så fina ^^ Vit, ljuslila & mörklila spräckliga typ ^^ Vad ska man göra idag? har inte alls nått planerat som vanligt. får se får se får se.

Nemo klättrar runt överallt som en liten babian :) Han har blivit så duktig på att börja prata och sånt :) Men han är bra klantig också, han har lite större bilar han brukar sätta sig på och åka runt, ibland händer det att bilen åker iväg under honom och han trillar framåt och slår huvudet/pannan i golvet i full fart. Tror fasiken det hänt 50 gånger dom sista dagarna. Han lär sig aldrig :O Tro nästan att han måste få hjärnskakning innan han förstår att man inte kan göra så. Vi har juh sagt åt han och sluta med men då flinar han och fortsätter ändå :P Men han är ändå min gó pojke fast han inte lyssnar jämt ;) Nu ligger han i soffan och såsar med Jesper, sötnosarna det :D

Nu tror jag att ja ska göra lite musli och bre en macka :P Är ganska så hungrig nu faktiskt och det är juh väldigt ovanligt på morgonen för mig kan ja lova!

Älskar- Jesper, Nemo, Sys & Bror

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback