:(

Va ingen bra dag igår, orkade verkligen inte skriva nått i bloggen, gjorde ändå inget speciellt :( Spelade lite tv-spel, mös med Nemo & Jesper och kollade på Top Model 10 :P Det är typ vad ja gjorde igår, orkade inte alls med mkt igår, bara lata mig :P Och idag äre inte alls nå bättre, vakna halv åtta av väckaren, får värsta host attacken och håller verkligen på att spy, hostade så hur länge som helst :( Nu äre juh bättre iallfall men ont i halsen har ja och hostar lite då och då :P Cyklade med Nemo på dagiset gjorde ja också, kände att ja behövde lite ensam tid för mig själv, annars brukar ja oftast ha han hemma. När vi kommit fram till dagister och jag tog hur honom ur cykelstolen gick han runt cykeln skakade lite på däckena och sedan pussa han cyklen och sa hejdå :D haha, så gulligt det va alltså ^^ Gick dessutom hur bra som helst att lämna han på dagis idag, inga problem alls, annars brukar han tokgrina då man ska gå och då får man juh skuldkänslor och får lust att ta med han igen, så det va skönt att allt gick bra idag då man är sjuk. Nu ska ja cykla en snabbis på affären sen hämta Nemo på dagiset och sen blire att cykla ner till mamma´s jobb och käka lite mat :) Hare bra alla! Älskar mina syskon jätte mkt <3

Älskar Nemo & Jesper!

Host Host, Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback