Dagen än så länge ..

Ja dagen började med att man klev upp halv sex imorse, skulle börja jobba klockan 7 på kramfors skolan så :P Har gått väldigt bra idag tkr jag :D Inge större problem alls, förutom att kroven tog slut på engång åså fanns det bara fiskgratäng att välja på :P Men men, det får väll duga åt små barnen tkr jag :P Var nere hos morsaan på jobbet en snabbis också, visade sig att min bror hade snott 500 kr av henne idag, hon hade 1000 kr i börsen och dennis snor 500 kr och tror inte att mamma ska märkaq det, hur dum är man inte då? Och pengarna hade juh mamma dessutom sparat tills idag då hon skulle till frisören och färga håret så det är juh lite tråkigt tkr jag :( Suck Suck och åter Suck!

Ja nu har man nyss kommit hem med och tänkte att jag skulle sätta mig här och uppdatera bloggen lite då ;) Nu har ja juh gjort det lite granna men det finns mer att berätta faktiskt :D Sandra kmr idag och hälsar på mig, Nemo & Jesper, hon ska fira Nemo i efterskott, hon har inte haft tid tidigare för att hon jobbat så mkt men idag fick hon tid över på eftermiddagen så det blir juh kul :) Woho! Söt Sandra Gumman <3

Sen idag såg ja att Nemo gjort hand och fot avtryck på dagis, och ja blev så rörd då man ser hur små händerna och fötterna verkligen är :D Älskar Nemo så sjukt mkt! Mamma´s ängel! OCH FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ LÄNGE, han sov efter maten, han har inte alls velat sova efter maten på dagis, han sover så dåligt hela tiden, och sover högst 20-30 min och vaknar säkert 15 gånger :( Men idag har han sovit i 2 timmar och bara vaknat 1 gång! Helt otroligt :D Då blir han en glad pojke ikväll alltså :D Perfekt då Sandra ska komma!

Och vet ni en annan sak! Min syster kommer hem idag :D Nice Nice :D

Älskar Nemo & Jesper jävulst mkt!

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback