Blogg Blogg Blogg

Ja då har man skaffat sig en blogg då ;) Så många andra som har det så då kände man sig så ensam att inte ha någon så då skaffa man en själv :D Syrran hjälpte mig och ordna till den lite, tack så mkt syster yster<3

Äre ingen som vill ha en katt? Hon flyger iväg till himmlen imorgon annars :( kan helt enkelt inte ha henne kvar, finns ingen tid och ork :( Hon är en jätte fint katt!

Hur som helst, min lediga dag idag :) Jobbade igår på brunne förskola och ons-fre på kramforsskolan i matsalen :P Dryyyygt, men man får juh in pengar iallfall :) Less att jobba inom köket nu, gjort det i 3 år :( Men men, finns det inget annat så får det duga det som man har, kan juh inte bara flytta heller :S

Sitter och käkar nudlar nu, blev så satans hungrig, ha inge smör hemma så man kunde juh inte fixa nå mackor så, vill fasiken inte gå ut i pissregnet heller bara för att köpa ett packet smör :P Dessutom ser ja ut som ett spöke också :D haha :D

Sen fyller min son heeeela 2 år på fredag :D Stooor pojken min! Kalas på lördagen blire :) Då kmr, mormor (min mamma), Bosse, Erik, min mormor & morfar, Anne, Björn, Tobias, Päivi, Pelle, Felicia, Brorsan, Micke & Pia, Morfar (min pappa), Sandra, Jennie & Johan :) Sen kmr vissa på fredag med som inte kan komma på lördag och det är juh Elionor gumman min med sin underbara familj :) Min pappa kmr redan på fredag och stannar över helgen, han är från söderhamn så ja bad han stanna över helgen :) Första gången han gör det så det ska bli riktigt kul :) Syrran min kan juh inte komma för att hon är juh nere i sthlm och utbildar sig till journalist :( Men det ordnar sig, hon får ge Nemo en grattis present senare ist ^^

Saknar dig syster yster <3

Nää nu ha ja käkat upp mina nudlar och ska ut och ta en cigg ;) Gött! Älskar Nemo & Jesper mest av allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback