Alnön!

Ja igår va jag, Jesper & Nemo i Sunsvall, åkte med mormor och morfar dit  :) Hos min kusin Linda :) Fick äääntligen se Elivs, har verkligen längtats så mkt på att få se honom och fin va han :D Min andra kusin Sandra kom dit med Molly och hon va MINST lika söt! Har nå bilder ni ska få se på dom :) Kunde inte släppa dom, Elvis gick ja runt och bar hela tiden typ och bytte blöja på han, Molly hade lite ont i magen så det gick juh inte alls bra :( Stackarn :( Va jätte kul och få träffa mina kusiner igen eftersom det inte alls är nå ofta :O Min bror var även där, och han börjar se mer levande ut än vad han någonsin har gjort dom senaste åren :) Har ett kort på han med så ska ni få se :) Gårdagen var iallafal helt underbar :)

Sorry Elionor, men fanns ingen tid att hälsa på dig :(

Idag har det inte hänt mkt alls, blir en lugn dag:P Måndag så :P orka skriva mer då, öhhh näää! Kanske mer ikväll.

Älskar Nemo & Jesper

Dennis den 21/9                                      Dennis för ungefär 2 veckor sen, Skillnad?
:)

Sandra´s dotter Molly                                                  Linda´s son Elvis

Kommentarer
Postat av: sandra

Kolla min blogg :)

2008-09-22 @ 17:44:12
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

-snyft-

men men det kommer fler gånger;)

2008-09-22 @ 18:59:08
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: sandra

hihi :D du ser att du e med va? =P

2008-09-22 @ 21:21:50
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback