Igår/Idag

Igår : Jag skrev juh lite som hände igår och mkt mer än så hände juh typ inte heller, mer än att dom första 10 minuterna i kassan på hemköp va nervösa eftersom ja som sagt inte suttit där på 1½ månad då, men sen gick det som smort, hur bra som helst :) Det bara plinga in hur allt låg till så :D Duktiga Mikaela ^^
Sen kom man hem, satte sig här i 10 min typ sen hoppa man till soffan och käka lite ostkrokar och myste med Jesper, Nemo sov juh då ja kom hem, han somnade typ vid 8 och ja kom hem halv 9 så :P Men han vaknade upp med mig idag iallfall :D Det va den dagen det...

Idag : Ja vad har hänt idag, jag & Nemo kliver upp klockan halv 8 :) Går och fixar välling till Nemo, går ut och tar min morgon cigg och sen går ja och fixar iordning mig :) Sen blev de dagis för Nemo och ja gick hem, hörde med Peter om han ville komma på en liten fika och det kunde han, blev kaffe & kanelbullar -mumma- Sen gick ja till mamma en stund innan ja gick och hämtade Nemo på dagiset, då ja va hos mamma ringde Hemköp med, blir jobb imorgon 14.00-22.15 :) Drack kaffe där åså :) Gott med kaffe :D Sen gick ja och hämtade Nemo och vi gick ner på stan och tittade lite, då kom Micke med bussen på torget, han, Nemo & jag sprang upp till expert och köpte lite DVD-skivor han skulle ha :) Sen hem, natta nemo, satte mig vid datorn, glodde på tv, gick ut och rökte OCH sen vaknade Nemo, han sov cirka 45 min :) Då blev det byta blöja och sen bjöd ja på en kanel bulle som ja sparat åt han sen Peter var här :) Sen dammsugade ja, hur duktig är ja inte :D Jag och Nemo gick till mamma en stund och det blev ännu en kopp kaffe :D Sen gick vi på dollar och väntade på att Jesper skulle komma :) Skulle köpa en skurmopp eftersom vi hade slängt våran äckliga gammla hemska mopp :P Sen gick hem, åt mat som då blev ris och Chili Con Carne :D Gött! Sen diskade ja, efter det skurade och nu sitt ja här :) Och peter är här igen så då blir det ännu mera kaffe ^^ Sen blire duschen! Myyyyysigt :D Men nu vet ni lite :) Hare nice! Herrå!

Älskar Nemo & Jesper

Saknar sys <3


Kommentarer
Postat av: sandra

och jag saknar dig faktist!!

2008-10-08 @ 15:09:01
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback